2014. március 17., hétfő

4. évad 14. rész

4. évad 14.rész 

VIGYÁZAT SPOILER! 
(NÉZD MEG A RÉSZT MAJD TÉRJ VISSZA!)

Hát elérkezett az a rész is, ahol nem tudok szóhoz jutni. Ez a kislány egy pszichopata lett. Nem értem.......jézus....erről a részről tényleg nem tudok semmit szólni, de megpróbálok valamit ideröppenteni. Azt vettem le Mika személyiségéről, hogy olyan mint Sophia és ezért szereti annyira Carol. Végre kiderült, hogy ki akasztotta ki a börtön kerítésére az egereket, ami miatt átjutottak a járkálók. Megértem Lizzie-t, hogy nehéz feldolgozni az emberek kiperegését, de például Mika nem így fogta fel. De térjünk vissza a rész elejére. Lizzie és Carol beszélgetésekor megsajnáltam az asszonyt. Ahogyan Sophiáról beszélt megható jelenet volt.
A tűz(ami szerintem Beth és Daryl által felgyújtott házból jött)-ből kijött járkálók egy kicsit félelmetesek voltak. A sínben ragadt zombinak egeret adni undorító volt, hogy tudta eljátszani a színész ezt????Mondjuk Daryl 1-2 résszel előbbi kígyócibálós mutatványa se volt semmi:D Na de vissza a részhez. Mika tanácsai a testvérének teljes mértékben igazak voltak. Hagyni kellett volna, hogy Lizzie átváltoztassa magát. Könnyebb lett volna a többieknek. Zombifogócska elég beteges dolog, bár jót nevettem rajta. Lizzie hisztije rámutatott a tényre a lány már teljes mértékben megőrült. A fütyülős teafőző minden filmben ijesztő, még egy vígjátékban is.
Carol karakterét eddig utáltam, de ez a rész rádöbbentett arra, hogy mi mindenen kellett eddig keresztül mennie. Arra gondoltam, hogy amikor Tyresse és Carol elmentek húsért, kiderül, hogy a Ca. ölte meg Karent és Davidet. De ez még nem történt meg. Ekkor értek vissza a házhoz, ahol már Mika holtan feküdt és Lizzie a véres kést fogta. Kifejezetten tetszett ez a mondat: ,, Ne féljetek, visszafog jönni az agyához nem nyúltam.''
A döntés, hogy meg kell ölni a lányt az helyes döntés volt Carol részéről. ,,Csak nézd a virágot, csak nézd a virágokat, Lizzie'' és meghúzta a ravaszt. Számomra ez a jelenet volt az epizód tetőpontja.
Majd megtudta Tyresse, hogy Carol ölte meg Karent és Davidet. Örülök, hogy T. nem ölte meg Carolt. Majd együtt fojtatták az utat a ,,Végállomás'' felé. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése