2014. március 24., hétfő

4. évad 15. rész

4. évad 15. rész

VIGYÁZAT SPOILER! 
(NÉZD MEG A RÉSZT MAJD TÉRJ VISSZA!)
 
Ismét eltelt egy hét. Hétfő mindig rossz kivéve nekünk TWD fanoknak. Újabb résszel lettünk gazdagabbak, az évadzáró előtti utolsó résszel.
Éppen pár perce fejetem be az új rész. Teljesen más a véleményem, mint az előző epizódnál. Szerintem ezzel nem vagyok egyedül. Egy közöset találtam bennük: mindkettő megható rész volt.
Annyira jó érzéssel töltött el mikor Glenn meglátta a Maggie által írt üzenetet. Erre a jelenetre várok már részek óta gyerekek....végre itt van és még jobb, hogy nem okozott csalódást. 
Darylt megsajnáltam a ,,kiközösítés'' miatt, bár a főnök szerű ember kedves próbált lenni vele.
Amikor a hosszú fekete hajú gyerek elkezdett Bethről beszélni, vártam, hogy Daryl mikor üti meg. Csak a kés megfogásáig jutott. Rick, Carl és Michonne se maradhatott ki a részből. Nagyon jó volt látni azt, hogy próbálják boldogítani magukat. Carl választhatott csokit. Nagy nyeremény a körülményeket tekintve.
Glennék teljesen jól látták azt, hogy Abraham-et csak Eugene megmentése érdekli. Amikor kettéváltak az számomra kissé csalódás volt. Azt gondoltam végig Glenn mellett fognak állni. Abraham-ék kocsit találtak. Rosita 4x balra fordulós kijelentésekor tudtam, hogy az alagút végéhez mennek. Furcsa fejeknél már tudtam, hogy Maggie-éket látták, mégis a gépfegyveres jelenetnél meglepődtem. 
Végre odaértek a ''Végállomás''-hoz. Van egy olyan érzésem, hogy nem lesz minden happy ezen a helyen. Ne felejtsétek jövőhét hétfő ÉVADZÁRÓ!!! Az előzetes alapján nem lesz érdemes kihagyni..:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése